Siitä on vajaa vuosi kun olen täällä viimeeksi käynyt. Sen kyllä huomaa sivuista. Ne eivät olen ajan tasalla. Siihen on syytä saada muutos. Tilanne vaatii siis priorisointia. Se ei ole kuulunut vahvuuksini. Laatu on kärsinyt ja loputon määrällä korvaaminen on aiheuttanut peruuttomattomia muutoksia. Oma fiilis on sangen turta. Sitä pitkää lomaa ikään kuin vain odottaa. Lyhkäisempiä on tullut pakonsanelemana. Ei kestä mieli eikä keho loputtomiin. Mutta näen paluun blogin kimppuun hyvänä juttuna. Tarinaa riittää jaettavaksi, mutta tyydytään nyt kuvaan kokosta.

Juhannus 2026

Muistutuksena jos tänne asti pääsit niin olen mukana tekemässä hyvää: https://marianpolku.fi/

Kommentit ei sallittu